HANDLEIDING REGISTREREN EN INLOGGEN OP DE LEDENPAGINA

Schermafbeelding 2021-09-06 om 09.58.59.png

Als je lid bent geworden van ons koor dan kun je alle oefenbestanden en andere handige informatie vinden op onze ledenpagina's. Deze pagina's zijn afgeschermd en alleen toegankelijk voor onze leden. Om op deze pagina's te kunnen inloggen moet je jezelf eerst registreren volgens het onderstaande stappenplan. Voor alle duidelijkheid: je zelf aanmelden als koorlid is wat anders dan je registreren als nieuwe gebruiker van onze website.

STAP 1:

Maak je contributie over.

Je kunt alleen toegang krijgen tot onze ledenpagina's als de contributie ontvangen is. Als nieuw lid krijg je voor de contributie van de eerste periode een mail van Karen met hierin het iDeal betaalverzoek. Deze krijg je over het algemeen binnen 24 uur, dus als je na dit tijdvak niets hebt ontvangen (check spam/ reclame!) stuur dan een berichtje naar Karen.

STAP 2:

Ga naar de website en klik op het tabblad INLOGGEN. Deze knop zie je in het navigatiemenu.

STAP 3:

Je komt nu op het veld Inloggen. Omdat je een nieuw lid bent, kent het systeem jouw gegevens nog niet. Je moet jezelf eerst registreren. Klik op de tekst "Nieuw op deze website? Aanmelden".

STAP 4:

Je komt nu op het veld Aanmelden. Vul hier het emailadres waarmee je je bij ons koor hebt opgegeven (anders herkennen we je aanvraag niet!) en typ een door jou zelf gekozen wachtwoord. Bewaar dit goed; wij krijgen dit niet te zien. Klik op VERDER en je aanvraag wordt bij ons gepresenteerd ter goedkeuring. (Deze melding krijg je ook op het scherm te zien). Is alles in orde dan zullen wij zo snel mogelijk toegang verlenen. Dit is een handmatige actie en we proberen dit binnen 12 uur te doen. Zeker tijdens werkdagen/ werkuren.

STAP 5:

Na goedkeuring door ons kun je voortaan gewoon gebruik maken van het veld Inloggen. Dit is het standaard veld dat verschijnt zodra je het tabblad INLOGGEN op onze website aanklikt.  Je hoeft dan maar één keer je emailadres en wachtwoord in te vullen. De meeste browsers zullen je gegevens waarschijnlijk onthouden.

SOMS IS ER EEN STEEKPROEF OM ONZE WEBSITE TE BESCHERMEN TEGEN AANVALLEN VAN BUITENAF

In dit geval krijg je een melding zoals onderstaande screenshot. Klik dit niet weg. Het systeem verstuurd namelijk een 6-cijferige verificatiecode naar je mailadres. Deze code moet je binnen een kwartier in het veld op je scherm invullen. Geen code ontvangen? Ook niet in je spam/ reclame? Dan kun je in hetzelfde veld "code nogmaals versturen" aanklikken.

KOM JE ER ECHT NIET UIT? STUUR DAN EEN MAIL VIA ONDERSTAANDE KNOP

Inloggen screenshot Nieuw op deze website_ Aanmelden.png