ONS  TEAM​

Team
Karen Peterson Pop & Rock Koor Apeldoorn, Amersfoort, Didam, Ede, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist, Zwolle

KAREN PETERSON

Eigenaar, zangeres/ zangpedagoog, arrangeur en dirigent van koor Amersfoort, Harderwijk en Zwolle

Karen Peterson treedt zowel op als zangers/piano-entertainer als met haar band. Zij volgde de vocalistenopleiding aan de Academie voor Lichte muziek te Hilversum en een muziek-theoretische opleiding aan de Schumann Academie. In 2009 heeft zij aan het Utrechts Conservatorium de opleiding Complete Vocal Institute afgerond. Nog steeds volgt zij regelmatig lessen en bijscholing zodat ze altijd op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen. Zij past de zangtechnieken ook toe tijdens de koorrepetities. Dit ter verbetering van de zangprestaties van de individuele koorzanger, wat ook weer de prestaties van het koor naar een hoger niveau tilt. Ook worden stemproblemen serieus aangepakt.

Karen maakt overigens alle koorarrangementen en zingt de oefentracks zelf in, waardoor de koren een uniek repertoire hebben.

Jaarlijks geeft zij ook leuke zanggerelateerde workshops waar iedereen aan mee kan doen. Website Dutch Vocal Company

Jennifer Maaskant Pop & Rock Koor Apeldoorn, Amersfoort, Didam, Ede, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist, Zwolle

JENNIFER MAASKANT

Dirigent koor Zeewolde, Apeldoorn en Nijkerk

Met een bak aan koorervaring als koorlid én solist in het Pop & Rock Koor Harderwijk en het semi-professionele blackgospel koor The People United, weet Jennifer als geen ander hoe het werkt in de koorwereld. Ze hoort en ziet alles zodat ze goed weet waaraan er gewerkt moet worden. Leergierig als zij is, is ze altijd bezig met scholing en cursussen rondom de zingende mens. Ook is Jennifer gecertificeerd dirigent en is zij door ons intern opgeleid. Inmiddels timmert ze met  Pop & Rock Koor Zeewolde en Apeldoorn al flink aan de weg en is ze in januari 2019 gestart met Pop & Rock Koor Nijkerk.

Lies van 't Pad Pop & Rock Koor Apeldoorn, Amersfoort, Didam, Ede, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist, Zwolle

LIES VAN 'T PAD

Dirigent koor Halle en Didam

In 2016 verhuisde Lies van Harderwijk helemaal naar het Achterhoekse Halle. Haar Harderwijkse koor wilde ze echter niet verlaten dus wekelijks reist Lies een flink stuk om evengoed de repetitie bij te kunnen wonen. Inmiddels staat ze niet alleen in het koor, maar staat ze er ook voor. Ze geeft enthousiast leiding aan een gezellige club mensen in Halle. Dat hadden we ook niet anders verwacht want Lies is een mensen-mens. Ziet altijd het goede in iets of iemand. Lies heeft veel in koren en ensembles gezongen en is gek op meerstemmigheid. De Achterhoek is in goede handen met deze (gecertificeerde) dirigent! Op 20 januari 2020 is Lies gestart met haar twee Pop & Rock Koor, en wel in Didam

Lisanne Bruil Pop & Rock Koor Apeldoorn, Amersfoort, Didam, Ede, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist, Zwolle

LISANNE BRUIL

Dirigent koor Ede

Lisanne is muzikale goedlachse jongedame met een prachtige zangstem en zingt zelf in diverse formaties en heeft de skills in huis die nodig zijn om een koorrepetitie in goed banen te lijden. Kennis overbrengen aan een groep is haar ook niet vreemd; in het dagelijks leven is zij een bevlogen leerkracht in het speciaal onderwijs. Een prima combinatie dus. Aangevuld met haar certificering als dirigent staat ze bijna altijd met een grote smile voor haar koor in Ede!

Martine Verberne Pop & Rock Koor Apeldoorn, Amersfoort, Didam, Ede, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist, Zwolle

MARTINE VERBERNE

Dirigent koor Zeist en Geldermalsen

Deze reislustige biologe zingt onder andere als solist in een prachtige vocalgroup en zag het destijds als een fijne uitdaging om eens vòòr de zangers te staan. Door haar jarenlange ervaring als docent in het voortgezet onderwijs is het in goede banen leiden van een koor dan ook een peulenschil. Natuurlijk is ze gecertificeerd en heeft ze een interne opleiding voltooid. Martine heeft overigens oren op steeltjes en is bovendien een perfectionist, dus in haar koren worden zeker de puntjes op de 'i' gezet!

Desiree Smit Pop & Rock Koor Apeldoorn, Amersfoort, Didam, Ede, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist, Zwolle

DESIREE SMIT

Mede-eigenaar, ledenadministratie en marketing

Desiree is koorlid vanaf het eerste uur en een organisatorische duizendpoot. Ze zingt ook in een semi-professioneel blackgospel & soul koor en in de live-act Soul4mation, een vocaal trio. Daarnaast geeft zij zanglessen en dirigeert het Hazeskoor in Harderwijk, wat smaakvolle meerstemmige nummers van de volkszanger zingt. De ledenadministratie en het beheer van de website en de social media-kanalen neemt zij ook voor haar rekening.