Je mag ook op een ander moment langskomen!

INFORMATIEAVOND

Een paar keer per jaar organiseren wij informatieavonden. Dit doen we omdat wij ons kunnen voorstellen dat het voor sommigen een belemmering kan zijn om “zo maar even” binnen te stappen bij een bestaand koor. Overigens is het niet verplicht om persé op deze avonden kennis te komen maken, op een andere moment ben je natuurlijk ook van harte welkom! Stuur je de dirigent van het betreffende koor dan even een berichtje? Mailadressen kun je hier vinden.

Tijdens zo’n avond krijg je een uitleg over de werkwijze van het koor en is er volop de gelegenheid om eventuele vragen te stellen. Voordeel is dat je dan met andere belangstellenden in contact komt en zo “samen” naar een repetitieavond gaat.

Aanvang stipt 19:30 uur. Na afloop kun je natuurlijk nog even blijven om een repetitie avond mee te maken! En als je wilt, zing je zelfs misschien al een beetje mee...

In het schema hieronder kun je jezelf vrijblijvend bij het koor wat je interesse heeft aanmelden voor de informatieavond. Dat is belangrijk; als we geen aanmeldingen ontvangen, gaan we ervan uit dat er op de betreffende avond geen animo is en komt het informatieblok vóór de repetitie te vervallen!

Je bent van harte welkom!