49393925001_d4f4d80a8f_o.jpg

​Open repetities/ info-avonden:

Van maandag 22 t/m 25 april 2024. Ben je erbij? Lees meer>

shutterstock_1782915359.jpg

Een paar keer per jaar organiseren wij informatieavonden voor nieuwe leden. Dit omdat wij ons kunnen voorstellen dat het voor sommigen een belemmering kan zijn om “zo maar even” binnen te stappen bij een bestaand koor. Dit is geen verplichting overigens, langskomen op een ander moment mag altijd. Eigenlijk komen er bijna wekelijks mensen een kijkje nemen!

34687038840_aca171878e_k.jpg

Net even anders. We zingen stevige muziek uit de Top 40 van nu maar soms ook van iets langer geleden. Wij vinden een combinatie van goed maar ook gezellig heel belangrijk. Onze groepen zijn soms best groot dus we hebben een krachtige sound. Wij gebruiken geen bladmuziek maar oefenen met ingezongen MP'3 die je vanaf deze site kunt downloaden. En iedereen is bij ons welkom. Geen audities of stemtesten!

Vintage Music Store

Ons repertoire is vrij breed. Van een swingende evergreen tot een pittige rocksong en van een vrolijke up-tempo Top 40 hit tot een prachtige ballad. Soms uit "de vorige eeuw" maar doordat initiator Karen Peterson zelf de arrangementen maakt en inzingt kan het ook zijn dat we een nummer gaan zingen dat nog maar net in de hitlijsten staat!

Scherm­afbeelding 2023-09-09 om 11.07.35.png

Momenteel kun je ons vinden in Amersfoort, Apeldoorn, Didam, Ede, Geldermalsen, Halle, Harderwijk, Nijkerk, Zeewolde, Zeist en Zwolle.

Wil je precies weten waar we oefenen en op welke avond? Lees dan verder!

DSC_4607.jpg

Initiator Karen Peterson dirigeert haar eerste drie koren (Amersfoort, Harderwijk en Zwolle) zelf maar inmiddels zijn er voor de overige koren andere enthousiaste dirigenten aangetrokken. Karen streeft er naar om bij al haar koren samen met haar dirigenten een eenheid te creëeren op het gebied van repertoire en de algehele groepsdynamiek. Meet the team: